Metode de livrare
Costul de livrare
Costul unic de transport este de 17,90 lei pentru fiecare colet expediat in orice localitate din Romania.Taxa de transport este fixa, indiferent de numarul de km parcursi pentru efectuarea livrarii sau de greutatea coletului.
Poti beneficia de TRANSPORT GRATUIT adaugand in cos produse de minim 249 lei.
In cadrul campaniilor tematice plafonul de transport gratuit poate suferi modificari, insa de fiecare data el va fi afisat pe site. Daca doresti sa fii la curent cu toate promotiile desfasurate, te rugam sa te abonezi la newsletterul nostru.
Metode de livrare
Comanda ta va fi livrata oriunde in tara, prin curier rapid Fan Courier. Livrarea produselor se face doar prin firma de curierat. Nu exista optiunea livrarii prin posta sau ridicarea comenzii de la sediul nostru.
Momentan, optiunea deschiderii coletului la livrare nu este disponibila, de aceea te rugam sa nu conditionezi plata coletului de deschiderea acestuia.
Coletele livrate de noi sunt intotdeauna atent ambalate, astfel incat produsele sa ajunga la tine in perfecta stare. In cazul in care coletul prezinta urme de deschidere, este deteriorat semnificativ, sau are doua benzi adezive lipite una peste alta, te rugam sa nu accepti coletul si sa ne contactezi in cel mai scurt timp.
Poti verifica statusul livrarii tale introducand numarul de AWB pe care l-ai primit in email aici. Vei primi numarul AWB-ului prin email doar in cazul in care ne furnizezi o adresa de e-mail valida.
Termene de livrare
Suntem aproape de tine si depunem toate eforturile astfel incat produsele pe care le-ai ales sa ajunga la tine in cel mai scurt timp. Comanda va fi procesata in timpul programului de lucru afisat pe site de catre un agent de vanzari, care va verifica disponibilitatea produselor comandate. Produsele cu disponibilitate In stoc vor fi livrate in 1-2 zile lucratoare din momentul plasarii comenzii. Daca ai comandat produse cu disponibilitate Stoc limitat, te rugam sa ai in vedere ca acestea vor fi expediate in cel mult 7 zile lucratoare, fiind necesara o comanda la unul din furnizorii nostri. Produsele cu disponibilitate La comanda presupun o comanda speciala la funizor, de aceea te vom contacta in cel mai scurt timp posibil pentru a te informa asupra datei posibile de livrare. Comenzile la furnizor pot dura in functie de perioada intre 30-90 zile lucratoare. In cazul in care produsul comandat nu este in stoc, vom incerca sa te contactam in cel mai scurt timp posibil pentru a te informa cu privire la acest aspect. Daca ai achitat deja produsele nu iti fa griji, banii iti vor fi rambursati imediat ce ai fost instiintat.
Insa, daca totusi observi un produs cu disponibilitate la comanda sau stoc limitat si esti interesat, te rugam sa ne contactezi pentru a te informa exact despre disponibilitatea lui si data posibila de livrare.
Comanda ta va fi expediata doar dupa confirmarea telefonica, asadar te rugam sa treci numarul de telefon corect si complet. In cazul in care nu reusim sa te contactam telefonic din diferite motive ce nu tin de noi (numar de telefon scris gresit, incomplet, daca din orice motiv nu raspunzi sau ai telefonul inchis) iti vom trimite un email, in care te vom ruga sa ne contactezi telefonic in cazul in care doresti expedierea comenzii tale. Daca nici dupa 48 de ore de la trimiterea acestui email nu reusim sa te contactam, comanda ta va fi anulata, iar daca doresti in continuare produsele va trebui sa plasezi o alta comanda cu date complete si corecte.
Te rugam sa ai in vedere ca programul nostru de lucru este de luni pina vineri de la 9 la 17, cand ne poti contacta pentru orice nelamuriri la numerele de telefon 0755 333 366 sau 0756 333 366. Daca ai insa neclaritati sau doresti orice alte informatii in afara programului de lucru, ne poti trimtie un mail la service@depozituldecosmetice.ro si iti vom raspunde in cel mai scurt timp posibil.
Sambata, duminica si toate sarbatorile legale sunt zile nelucratoare in care curierii nu efectueaza livrari. Daca plasezi comanda intr-una din aceste zile, ea va fi procesata in urmatoarea zi lucratoare.
Pentru a te gasi curierul cu usurinta te rugam sa ne furnizezi adresa de livrare corecta si completa. Adresa de livrare este locul unde curierul te poate gasi pentru a-ti inmana coletul. Te rugam sa ai in vedere ca livrarea se efectueaza in intervalul orar 09 - 17, de luni pina vineri, asadar te rugam sa ne furnziezi adresa la care poti fi gasit de curier in acest interval orar. La confirmarea comenzii iti vom solicita din nou si confirmarea adresei de livrare. Redirectionarile catre localitati diferite nu sunt posibile, iar redirectionarea catre o alta adresa din aceeasi localitate va duce la livrarea cu intarziere a coletului.
Produsele comercializate de www.depozituldecosmetice.ro sunt noi, in ambalajul original al producatorului, sunt livrate asa cum sunt primite de la producator, fara nicio modificare. Vei gasi in colet produsele ambalate corespunzator, alaturi de factura fiscala si de o declaratie de conformitate.
Daca din greseala ai plasat mai multe comenzi, te rugam sa ne anunti, pentru a nu expedia catre tine mai multe colete, pentru cele nedorite urmand a se face retur. Din pacate, in cazul in care exista un retur inregistrat pe numele tau, o urmatoare livrare catre tine va fi posibila doar dupa achitarea cu cardul a comenzii plasate.
Daca ai observat si alte produse pe care le doresti dupa ce ai plasat deja o comanda, te rugam sa ne contactezi iar noi iti vom modifica comanda si vom adauga produsele dorite. In acest caz este posibil sa apara o intarziere in livrarea coletului, despre care vei fi informat in acel moment. Te rugam sa nu plasezi o alta comanda daca te-ai razgandit in privinta produselor, ci sa ne contactezi telefonic.
In cazul in care ai plasat o comanda cu produse care au disponibilitate diferita: in stoc, la comanda si stoc limitat, insa doresti sa iti livram produsele cu disponibilitate in stoc imediat, te rugam sa ai in vedere ca vom expedia catre tine doua colete, cu taxe de transport pentru fiecare colet.
In perioadele mai aglomerate, Black Friday, Craciun, Paste, Valentine’s Day, Dragobete, 1 si 8 martie etc., avand in vedere volumul mare de comenzi inregistrate, termenul de livrare al comenzilor poate suferi modificari fata de termenul estimat initial.
Odata cu predarea coletului catre curier, termenul de livrare depinde de acesta. Iti garantam ca facem tot posibilul astfel incat coletul sa ajunga la tine in cel mai scurt timp. Daca doresti informatii referitoare la termenul de livrare poti contacta curierul, imediat ce ai primit mesajul SMS. Il poti contacta la numarul ce iti va fi comunicat prin acest mesaj.
Daca nu ai fost contactat in timp util de catre curier, adica 2-3 zile dupa confirmarea telefonica a expedierii, poti lua legatura cu noi si vom face tot posibilul sa primesti comanda in cel mai scurt timp. Totusi, pot aparea intarzieri in livrarea coletului, determinate de conditiile meteo sau in perioadele aglomerate.
Se poate intampla ca in ziua livrarii sa nu fii la adresa confirmata pentru a prelua coletul. In acest caz te rugam sa contactezi curierul si sa reprogramezi livrarea pentru o alta zi in care poti fi gasit pentru livrare in intervalul orar 9 - 17. Te rugam sa ai in vedere numarul mare de colete pe care il are de expediat un curier, de aceea livrarea coletului la o ora exacta este imposibila. Te rugam sa stabilesti de comun acord cu agentul un interval orar de livrare.
Iti multumim!